Ruá Jean Macé
Prend son nom lo 16 de junh de 1968, rapela lo sovenir de l’escrivan e publicista Jean Macé (1815-1894), fondator de la Ligue de l’Enseignement. Au pè de quela ruá, se carra darrier son trelhís l’escòla mairala daus Mondons, dreibida en 1975. Notaretz que la cort de quela escòla es plantada d’aubres majestuós coma lo chaupre o lo cedre que lor ombra e marns permeten aus mainatges de raibar protegits dau solelh.
La ruá lonja la ciutat daus Mondons que siguet bastida a partir de 1968 dins un païsatge rurau de prats e de champs. Aüei, quela ciutat fai l’object d’un project de reabilitacion.
L’adobament païsatgier de la ciutat se fai per daus aubres d’usatge (catalpas, telhòus, marroniers…) e d’enviblada (prunus, …) plan a la mòda dins las annadas 1970.
Rue Jean Macé
Elle prend son nom le 16 juin 1968 en souvenir de l’écrivain et publiciste Jean Macé (1815-1894), fondateur de la Ligue de l’Enseignement. Au pied de cette rue, se tient fière derrière son grillage, l’école maternelle des Mondoux ; ouverte en 1975. Vous remarquerez que la cour de cette école est plantée d’arbres majestueux tel que le charme ou le cèdre dont l’ombre et la ramure permettent aux enfants de rêver protégés du soleil.
La rue longe la cité des Mondoux, construite à partir de 1968 dans un paysage rural de prés et de champs. Aujourd’hui, cette cité fait l’objet d’un projet de réhabilitation.
L’organisation paysagère de la cité se fait autour d’arbres d’usage (catalpas, tilleuls, marronniers…) et de charme (prunus, …), très en vogue dans les années 1970.